Legalisatie en financieel administratief medewerker (24-40 uur)
Schut zoekt een enthousiaste en professionele medewerker ter versterking van haar legalisatie afdeling en haar financiële afdeling.
Over Schut?
Schut is een modern en vooraanstaand full-service notariskantoor in Amsterdam met een enthousiast en hecht team. In 2007 openden Paul Schut en Myra van de Ven voor het eerst de deuren van ons kantoor. Inmiddels bestaat ons kantoor uit ongeveer 45 medewerkers en zijn we te vinden dichtbij Amsterdam Centraal, met een prachtig uitzicht op zowel het IJ als Amsterdam.
Bij ons op kantoor wordt hard gewerkt aan interessante en complexe zaken waarbij het niveau en het tempo hoog ligt. Daarom vinden wij ook het sociale aspect erg belangrijk. We ontspannen graag samen tijdens de borrels, een weekendje weg en de zomer – en winterfeesten. Ook zijn de gezonde, gezamenlijke lunches (waar we even niet over werk praten) en de maandelijkse massages een aangename manier om te ontspannen. Wij vinden het fijn wanneer iedereen binnen kantoor een actieve bijdrage levert aan onze organisatie. Zo werken samen aan een open en fijne sfeer binnen een betrokken team waar wij respect voor elkaar hebben.
Functie
Het betreft hier een gecombineerde en afwisselende functie waarbij je enerzijds onze legalisatie afdeling en anderzijds onze financiële afdeling komt versterken. De verdeling tussen de afdelingen zal ongeveer 50%-50% zijn.
Legalisatie medewerker
Als legalisatie medewerker ben je verantwoordelijk voor het hele proces van het legaliseren van originele en officiële documenten. Je werkt op een centrale en zelfstandige functie binnen het notariaat. Je laat het gehele proces rond legalisaties soepel en accuraat verlopen. Je voelt je verantwoordelijk voor een snelle dienstverlening; je vormt een cruciale schakel voor zowel interne als externe cliënten in deze belangrijke procedure. Je communiceert en coördineert met externe partijen zoals koeriers, vertaalbureaus, rechtbank en ambassades. Je legaliseert handtekeningen, stelt bevoegdheidsverklaringen en woonplaatsverklaringen op. Je maakt gecertificeerde kopieën (true copies) van documenten en stuurt declaraties uit.
Financieel administratief medewerker
In deze rol ben je verantwoordelijk voor diverse financieel-administratieve taken die essentieel zijn voor de dagelijkse operationele processen van het kantoor. Je houdt je o.a. bezig met:
- het opstellen en verwerken van declaraties;
- het bijhouden van OHW (onderhanden werk), administreren en rapporteren aan behandelaars en management;
- debiteuren- en crediteurenbeheer;
- het beheren van de urenadministratie en de interne rapportage hierover;
- het klaarzetten en controleren van uitbetalingen; en
- diverse administratieve taken m.b.t. financiële administratie.
Jouw profiel
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven professional die nauwkeurig en zelfstandig te werk gaat. Voor deze functie is ervaring binnen het notariaat een vereiste, en we zijn specifiek op zoek naar iemand die al bekend is met de werkprocessen en eisen van deze branche. Wij zoeken iemand die goed past in de dynamische werkomgeving van ons kantoor, waarbij het vaak druk is en er veel werk in korte tijd gedaan moet worden. Een actieve, servicegerichte en hands – on mentaliteit is daarom belangrijk in deze functie.
Functie-eisen
- minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen het notariaat;
- vaardigheid in het opstellen en beheren van declaraties en in debiteuren- en crediteurenbeheer;
- kennis en ervaring met legalisaties, inclusief de geldende procedures en regelgeving;
- goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
Daarnaast beschik je over de volgende talenten
- zelfstandig & proactief;
- nauwkeurig;
- HBO werk en denk niveau;
- hoog verantwoordelijkheidsgevoel; en
- flexibel & stress bestendig.
Zijn Schut en jij een goede match?
Schut en jij zijn niet alleen een goede match als je bovenstaande punten goed beheerst, maar ook als je houdt van:
- open communicatie en een informele en fijne werkomgeving;
- een sociale manier van omgang met elkaar, maar ook met onze cliënten;
- flexibiliteit;
- goede (en soms ook flauwe) grappen;
- gezellige activiteiten met collega's, zoals borrelen, een spelletjesavond of een wijnproeverij.
Arbeidsvoorwaarden
Uiteraard bieden wij jou de arbeidsvoorwaarden die goed passen bij je functie en ervaringsjaren, waar o.a. het volgende onderdeel van uit maakt:
- een reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband) plus Goede Vrijdag als extra vrije dag;
- goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- een uitstekende pensioenregeling;
- de mogelijkheid tot deelname aan een fietsenplan; en
- maandelijks een heerlijke stoelmassage.
Is Schut iets voor jou?
Stuur dan je CV naar hr@schutamsterdam.nl t.a.v. Augusta Zweekhorst of bel gewoon even als je eerst meer informatie wilt (020-8804300). Een informeel kopje koffie kan altijd!